torsdag 15. mars 2012

Fretex Funn!

Jeg dro til Fretex igjen... nå hadde jeg fått lønning... 
Og endelig kunne jeg kjøpe Figgjo-fatet jeg så der sist...
MEN tror du ikke en dame tok det rett forran øynene mine da!!!
Skrekk og gru... Skuffet og på vei ut fikk jeg øye på noe... hva er det?
Jippi!!!!!!
En hel boks full av sandkakeformer!!!!!
Nå var humøret på vei opp igjen....
Så da tok jeg meg enda en titte-runde og fant et par ting til......
Fant en lysestake, en skje og en liten settekasse...

 ......sist men ikke minst 
var gleden stor da jeg fant LILLA spraylakk på Obs!!!
Jeg jublet for meg selv og fortet meg hjem....
I skrivende stund står lysestaken i kjelleren og tørker!! 
Den har nemlig blitt lilla.... Jeg er glad og Figgjo-fatet er....nesten.... glemt...

1 kommentar:

  1. Så kjedelig når noen får snappet noe rett foran nesa på en!
    Men når en dør lukkes åpnes en annen....
    Du fikk jo med deg noen fine skatter da - gleder meg til å se den lilla lysestaken!!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...